  • Data: 2011-01-30 04:41:54
    Temat: Re: welna w skosach (znowu)
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> wrote in message
    news:ii0rql$j41$1@news.onet.pl...

    > Kiki, bzdury. Po pierwsze, przy deskowaniu z papą membrana jest
    > niepotrzebna, bo nie ma bezpośredniego napierania wiatru na wełnę.
    > Szczelina wentylacyjna sobie jest, ale tam huraganu rozrywającego wełnę
    > nigdy nie będzie.
    > Po drugie nie ma takiej papy, która wytrzyma ruchy deskowania. Ale te
    > ruchy nie będą duże, bo deska cienka jest i mocno ją gwoździe trzymają. A
    > w ogóle to zamiast papy lepiej dać membranę Tyvek na deskowanie.

    Ale na wełnę też dać membranę. Będzie źle bez membrany. Dach deskowany jest
    solidniejszy.
    Mnie papa pękła w 3 miejscach, już trzy razy miałem zalane sufity. Deski się
    rozeschły robiąc szpary na centymetr, a byłu zbite na styk. Były też suszone
    i impregnowane ciśnieniowo. Jak uważasz, że papa nie peknie to uważaj sobie
    dalej. Jak uważasz, że wiatroizolacji wełny nie trzeba to nie dawaj. W
    profile też wełny nie wtykaj.