  • Data: 2011-04-13 11:15:29
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4da569d1$0$2437$65785112@news.neostrada.pl...

    > Powalająca analogia

    Dokładnie w stylu JKM np

    > Jeśli będzie legalnie to nikt nie dostanie pozwolenia na taki sklep w
    > pobliży szkoły. Przecież wtedy będzie to łatwo kontrolować.

    To będzie kilkadziesiat metrów od szkoły. Nic to nie zmieni

    > Jak? Konkretnie.

    Tak jak teraz radzą sobie z zakupem piwa/wódki itp.

    > Statystyczny rodzic o nielagalnych narkotykach nie wie NIC.
    > Statystyczny rodzic o legalnym alkoholu wie... hmmm... wszystko :-)

    Czyli jak narkotyki stana sie legalne to powienienem jako statystryczny
    rodzić sie naćpac aby dowiedzieć się co to za świństwo.

    > Wiedza,

    Teraz jest juz wystarczająca, nnie trzeba do tego legalizacji

    > świadomość, zapobieganie, uświadamianie swoich dzieci... ect...

    Jka zalegalizuja to poprez zwiększenie dostępności utrudnia rodzicóm
    powyzsze

    > Co to za analogia? Do czego niby?
    > Zastanów się na tym co piszesz.
    > Narkotyk nie posiada osobowości, to przedmiot, roślina ;-)

    Nóż tez jest przedmiotem, można nim zabić ale zdecydowanie częściej pomaga w
    zyciu.
    Narkotyki tylko zabijaja

    > Mało wiesz chyba o narkotykach ;-P

    Sugaerujesz ze używanie narkotyków ma jakies pozytywne strony
    Może i mało bo nie ćpałem, nie ćpam, i mam nadzieję że ćpać nie bede
    I kilku znajomych wyproszonych zostało juz z mojego domu jak zasugerowali
    zapalenie "trawki"

    Krzysiek