  • Data: 2011-04-14 11:25:59
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "quent" <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > bo starasz sie uniknąć głupich problemów, typu tłumaczenie sie
    > policmajstrowi.

    Nie ma sensu rozbieranie tego na czynniki pierwsze bo dla każdego przypadku
    będą inne wnioski.
    Chodzi o sam mechanizm - jakiś tam czynnik powoduje, że zachowuję się
    bardziej lub mniej ostrożnie.

    Będąc ubezpieczony od uszkodzenia Maybacha omijam go mniej ostrożnie niż
    gdybym takiego ubezpieczenia nie posiadał.
    To jest normalne, ja tu nic nowego nie mówię.
    Nie wiem dlaczego nie zgadzasz się z tym.... nie tylko Ty zresztą ;-)