  • Data: 2011-04-14 19:07:40
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:io56it$7e3$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    >

    > Trudno mi sie odnosić do pojedynczych zdań ale zejdzmy na ziemię:-)
    > W niebie jest kosmos, są galaktyki, grupy galaktyk. W kuli ziemskiej jest
    > jądro ziemi i definitywnie nie ma tam piekła do czego przy pomocy ścierki
    > chciała mnie przekonać babka :-)

    Patrzac w niebo widzisz przeszlosc, rzeczy ktore wydarzyly sie miliardy lat
    temu. Tyle wiemy o tym kosmosie. :-)
    A w ziemi przeciez jest goraco. :-) Nie spodziewasz sie chyba, ze po smierci
    beda nas dotyczyc te same prawa i ograniczenia co w obecnym zyciu? Niby
    czemu skoro cialo zjedza robale?

    > Nie ma żadnego boga, nikt nie odżył po śmierci, nie ma duszy, nie ma
    > dziewic po śmierci męczennika, a obcinanie łechtaczek czy napletków w imie
    > religii to barbarzyństwo.
    > Religia tylko prowadzi do waśni i zastraszania. Pozorne przekazuje
    > wartości ale w rzeczywistości cel jest zupełnie inny.

    Jaki?

    > Nie martw się, księża też w to nie wierzą i śmieją się ze swojego zawodu
    > :-)

    Ja nie wierze w ksiezy tylko w Boga. :-)
    Ty wierzysz w to co widzisz, innymi slowy nie wierzysz a wiesz to co
    wszyscy. Wiara tym sie rozni od wiedzy, ze wierzymy w to czego nie widzimy.
    Oczywiscie, ze wolalbym wiedziec i widziec, ale tak latwo nie jest. Wielu
    rzeczy nie rozumiem i wcale nie jest mi z tym latwo jako wierzacemu, ale
    coz. Mozna wierzyc, ze ma to jakis sens, albo nie wierzyc i nie wiedziec po
    co sie zyje. Nie spodziewam sie nieba w kosmosie ani piekla pod ziemia.
    Uwazam, ze sprawa jest znacznie bardziej skomplikowana. Nie wiem co bedzie i
    gdzie. Rownie dobrze na ziemi moga byc dwa rownolegle swiaty, kto to wie?

    Pozdro.. TK