  • Data: 2011-04-14 20:10:47
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:io7hf1$jlr$1@opal.futuro.pl...

    > Teraz już wszystko wiadomo :-)
    > Ty a dusza, jesz świnkę czy krówkę, tysiące kurczaków to co z ich dzuszami
    > się dzieje ? Ja ostatnio trułem myszy na stychu - co sie stało z duszami
    > tych myszy? Odzieliły sie od ich ciał?
    > Ale jeśli nie mają duszy tylko ludzie mają to czemu zwierzęta nie mają ?

    Powiadaja, ze zwierzeta nie maja duszy. Czemu nie wiem, spytaj okolicznego
    proboszcza, ale pewnie tez Ci nie odpowie. :-)
    Jest cos takiego ja pismo swiete, tam sporo jest spisane. Jak zechcesz to
    mozesz poczytac i byc moze znajdziesz odpowiedzi na czesc pytan. Ja nie
    czuje sie na silach tlumaczenia takich zawilosci. Ostatecznie wszystko
    mozesz sprowadzic do absurdu, ale negowanie wszystkiego bez marginesu
    wlasnej nieswiadomosci uprzedza Cie nieslusznie do problemu i pewnie nie
    tylko tego. Roznica miedzy nami jest taka, ze Ty wiesz z gory jak jest bo Ci
    sie wydaje a ja nie. Zachowuje margines wlasnej ograniczonej wiedzy
    praktycznie w kazdej dziedzinie. Mam wrecz pewnosc, ze caly czas w zyciu
    czegos nowego sie ucze, rowniez w dziedzinie jaka sie zajmuje od lat.
    Wiedzac o tym nie moge negowac rzeczy o ktorych wiem bardzo malo lub nic.

    Pozdro.. TK