  • Data: 2011-04-18 19:33:13
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4dac8656@news.home.net.pl...

    > Dodam tylko, że dokładnie 9 postów wyżej zgodziłeś się tym co pisałem.

    Bo jak jest sie z czym zgadzac to sie zgadzam. Nie uprzedzam sie do
    dyskusji. W jednym miejscu sie zgadzam w innym nie.

    > To są argumenty, które podają krytycy Bismarck-a, tęgie głowy, wśród nich
    > nobliści. Ja jestem tylko szarakiem, który to kiedyś przeczytał i uznał za
    > słuszne.
    > Ciebie raczej nie przekonam ale może ktoś to jeszcze czyta. Są tacy co
    > czytują tylko.

    Nie zgadza mi sie zakaz/nakaz i wolnosc. Z jednej strony nakaz ubezpieczen
    chroniacych wszystkich jest zly, z drugiej strony wolnosc po narkotyki i
    brak odpowiedzialnosci. Mieszaja sie pojecia wolnosci i swawoli po prostu.
    Nie uwazam, ze w naszym kraju brakuje wolnosci. Sa oczywiscie ekonomiczne
    braki wolnosci, czesc zasadna inna bzdurna, ale generalnie nie jest tak zle.
    Nie zgadzam sie z diagnoza legalizacji narkotykow jako panaceum na
    narkomanie, a brak ubezpieczen jako panaceum chyba na wszystko bedace
    symbole zniewolenia poprzedniej epoki. Nie wydaje mi sie, ze z braku
    koniecznosci ubezpieczenia skorzystaja tylko bogaci a biedni i glupi doznaja
    raptem oswiecenia i beda sie masowo ubezpieczac. Jak swiat szeroki braki
    ubezpieczenia widze wylacznie u tych mniej zaradnych majacych na wszystko
    poza ubezpieczeniem. Dla mnie stanowia po prostu zagrozenie po czesci mojego
    materialnego bytu i pewnie nie tylko. Jak mnie stuknie Warren Buffet to
    powodow do zmarwien mam jednak znacznie mniej. Ty jestes idealista, masz
    jakas duza wiare w ludzi ich uczciwosc, zaradnosc i sluszne decyzje. Ja
    jestem mniej zero jedynkowy.

    Pozdro.. TK