  • Data: 2011-04-20 21:10:29
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:3c09a7f2-7e8f-4e69-a365-

    > OK. Tylko dlaczego w krajach gdzie zalegalizowano miekkie narkotyki,
    > liczba narkomanow uzywajacych narkotykow twardych spadla ?? To tez sa
    > fakty.

    Prawde mowiac nie rozumiem dla czego legalizacja mogla by spowodowac
    zmniejszenie uzywania narkotykow twardych. Chyba ze czesc z nich po prostu
    umarla a reszta nie bierze sie za twarde. Marycha nie jest i nie moze byc
    substytutem heroiny i innego gowna.

    Reszty nie podejmuje sie komentowac. Nie mam wystarczajacej wiedzy zeby
    relatywizowac te zjawiska.

    Pozdro.. TK