  • Data: 2012-08-04 18:23:04
    Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Od: Bożena <newsowe@__gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <> wrote in message
    news:501d1446$0$1307$65785112@news.neostrada.pl...

    | "lepszy juz chyba taki przenosny"

    Widzę, że słowo "chyba" zostało kompletnie zignorowane...
    Ok. Wytłumaczę, co konkretnie miałam na myśli. Nie porównywałam ani
    wydajności, ani efektywności, ani innych tego typu parametrów. Ta lepszość
    przenośnego polega na tym, że przez ponad 9 miesięcy w roku można go trzymać
    gdzieś daleko w piwnicy czy garażu i się o niego "nie potykać" choćby nawet
    tylko wzrokiem.

    B.