  • Data: 2012-08-05 11:43:20
    Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości
    news:jvji9a$7f7$1@inews.gazeta.pl...
    > "Ghost" <> wrote in message

    > Widzę, że słowo "chyba" zostało kompletnie zignorowane...
    > Ok. Wytłumaczę, co konkretnie miałam na myśli. Nie porównywałam ani
    > wydajności, ani efektywności, ani innych tego typu parametrów. Ta lepszość
    > przenośnego polega na tym, że przez ponad 9 miesięcy w roku można go
    > trzymać
    > gdzieś daleko w piwnicy czy garażu i się o niego "nie potykać" choćby
    > nawet
    > tylko wzrokiem.

    A w czasie gdy pracuje potykac sie ciagle. Pomijam wydajnosc, glosnosc,
    niemajakosc sensowengo odprowadzenia ciepla itp. To "chyba" nie ma zadnego
    sensu. A gdy na dworze chlod (nie mroz), klimatyzator moze grzac, oczywiscie
    ma to sens tylko przy splicie.

    A, ze niby nie potrzebny w naszym klimacie to tez bzdura, niepotrzebny bosmy
    przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym, to
    zdecydownie okazuje sie, ze jednak przydatny.