  • Data: 2012-08-05 14:19:22
    Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości
    news:jvlhm5$e5q$1@inews.gazeta.pl...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > zadnego
    > oczywiscie

    > bosmy
    >
    > Przypomnę tylko, że o gustach się nie dyskutuje.

    (nie)posianie wody biezacej tez do gustow zaliczysz?

    > Gdybym potrzebowała i miała coś wybrać (a nie przewiduję takiej potrzeby,
    > no
    > chyba, że się u nas zrobi "afryka" w co szczerze wątpię), to poszukiwania
    > zaczęłabym właśnie od przenośnych z powodu, który wymieniłam - możliwość
    > wywalenia go do piwnicy.

    Split ma to do siebie, ze nie musi byc wywalany bo nie przeszkadza, wiec ta
    przewaga to cos jakkby, ze wolisz koze bo mozna ja wyprowadzic i przestaje
    smierdziec.

    > Co zaś dotyczy funkcji grzania, to na plaster komu taka funkcja, jak się
    > ma
    > normalne i sprawnie działające ogrzewanie. W różnych hiszpaniach czy
    > afrykach, owszem potrzebna, bo oni nie mają ogrzewania, ale w Polsce?

    Bo jest taniej?

    > W temacie potrzebności w naszym klimacie. Uważam, że nie jest potrzebny.
    > Kwestia pocenia się jest kwestią bardzo indywidualną - z jednego cieknie
    > strumieniami przy 23C, a inny nie ma problemu i przy 28C. Dla Ciebie jest
    > przydatny, dla mnie nie... de gustibus...

    To czy cieknie to nie kwestia temperatury, ale coz, nie wszyscy szkoly
    koncza.