  • Data: 2009-10-16 13:40:14
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "rrr." <d...@w...or> wrote in message
    news:hb9s2a$vu$1@inews.gazeta.pl...

    > Wiem kiki, że u Ciebie to najgorszy element robił, ale chyba byś widział,
    > że nie dają zaprawy między jednym poziomem cegieł a drugim ?

    Przecież nie pilnujesz ile zaprawy dają i jakiej gęstej. Wleciało w pory,
    częściowo je zatykając, a częściowo robiąc przewiew.
    Są jeszcze pionowe spoiny i niespoinowane zamki i izolacja na placki na
    zewnątrz.

    Wianie z gniazdek to źle postawiony dom, nadający sie do remontu przed
    oddaniem.

    Mnie nic nie wieje ale ja wytynkowałem cienkim szprycem ceramikę od
    zewnątrz, zamykając zamki, pęknięcia itp.

    Ekipa powinna płacic miesięczne odszkodowanie za straty opału.