    From: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: wino i cukier - politycznie
    Date: Wed, 22 Jul 2009 17:30:27 +0200

    Misiek pisze:

    > Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie jest tam........ paczkowany :-))))))

    no tak, ale myslisz, ze cukier przywożą z chin i paczkują u nas?
    nasze cukrownie z naszych buraków to przerbaiają, a jedynie firmy
    zarządzające są nie nasze (widać, nasze nie potrafiły zarządzać tak jak
    tamte) i tam idzie zysk ze sprzedaży końcowej cukru.. co nie znaczy, ze
    rolnicy od burakow czy cukrownie nie dostają pieniążków za swoją pracę