    From: quent <x...@x...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: witam po przerwie ;-)
    Date: Wed, 31 Jul 2013 13:56:57 +0200

    W dniu 2013-07-31 12:58, Myjk pisze:> Wed, 31 Jul 2013 12:16:15 +0200, quent

    > Coś w ten deseń właśnie czuję. :) Zresztą z tego samego powodu początkowo
    > nie czytałem dpreview (tylko od święta), ale się zmądrzyłem i
    > zmodyfikowałem ich stronę lokalnie dzięki stylish. Na szczęście style w
    > recenzjach trzymają stałe (choć jest parę styli zagnieżdżonych
    których nie
    > chce mi się modyfikować), to nic się przesadnie nie sypie za to jest
    > czytelnie. :)

    Ja kiedyś... daawno temu pisałem do nich w tej sprawie, żeby pomyśleli
    nad jakimś alternatywnym ostylowaniem swojej arcyciekawej witryny.
    Ciekawe czemu mnie olali ;-DD

    Po Twoim TIPie zainstalowałem w Stylish-u cuś takiego:
    http://userstyles.org/styles/35571/dpreview-com-new-
    2010-design-in-grey
    :-)

    > Myślę, że wystarczyłoby wziąć szczepa z bitmapy na górze, "wydrzeć" z
    > czerwonego tła biały placek w formie papieru czerpnaego i na to rzucić
    > czerwony/czarny tekst (odnosząc się do opisu "o mnie"). 5 minut roboty a
    > może połowa klientów nie ucieknie. ;)

    Słusznie.
    Poprawię to lepiej teraz bo nowa strona będzie się rodzić jeszcze długo

    -- Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info