  • Data: 2012-04-17 11:32:24
    Temat: Re: własność hipoteczna domu jak to kupić sensownie
    Od: "rt" <x...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    i to ma sens i logike - DZIEKI

    a jak to załatwic w praktyce ? koels musi do notariusza przynieść kwitek z
    banku do umowy przedwstepnej i zgode banku na zbycioe nieruchomosci - bo
    wiecej jest tam kasy banku niz jego

    a pierwszym wypadku - moj kredyt spłaca jego bank i to co zastaje trafia na
    jego konto

    jak praktycznie to sie odbywa - chyba sensowny notariusz jest potrzebny i w
    miare kumaty doradzca kredytowy - bo nie wiem juz na jakiej podstawie bank
    udzieli mi kredytu hipo ? na podstawie zadatku ?

    gubie sie