    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wodny chleb z szarej wody
    Date: Sun, 4 Jul 2021 01:50:15 +0200
    <5...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <60dc4385$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <e...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    <60df8204$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2021-07-02 o 23:15, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2021-07-02 o 22:05, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /.../

> [...]
    > dobrze możemy podlewać wodą deszczową.
    >
    > Przestań też dopytywać co robią ludzie z zaoszczędzoną wodą, bo pytanie
    > to świadczy tylko i wyłącznie o tym, że jesteś idiotą.
    >
    > Oszczędzanie wody ma przede wszystkim wymiar finansowy, bo wykorzystując
    > mniejsze ilości wody płacimy mniejsze rachunki. Tak wiem, że nie dotyczy
    > to ciebie, bo za zużywaną przez ciebie wodę płacą sąsiedzi.
    >
    > Idąc twoim tokiem rozumowania, równie dobrze można powiedzieć, że żyjąc
    > na Ziemi niczego nie zużywamy tylko wykorzystujemy. Nie zużywamy tlenu,
    > pożywienia czy energii, ani żadnych, innych zasobów.

    zenus to pieniacz, psychol i nadęty bufon. Bełkocze na każdy temat nie
    mając wiedzy, a jedynie swój "chłopski rozum" który wg niego daje mu
    prawo do pouczania innych. Argumenty do niego nie trafiają. Facio ma
    kompleks małego członka i tyle.

    https://www.thespruceeats.com/puerto-rican-water-bre
    ad-2138108

    https://www.thegreenage.co.uk/tech/greywater-recycli