eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-04 14:00:00
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-04 o 12:55, Kris pisze:

    > Mial odpowiednie urządzenie i mierzył.
    > Za kilka dni przyniósł mi kilunastosyronicowy protokół z odpowiednimi pieczatkami.
    > Urzędnikom to pasowało.
    > Instalacje robiłem sam więc byłem pewien że jest zrobiona dobrze, gościu
    odpowiednim przyrządem to zweryfikował i co najważniejsze wydrukował co wydrukował i
    pieczątkę wymagana dla urzedasa przystawił.

    Jesteś mistrzem intrygi, przypierdalania się do fachowców i
    bagatelizowania ich wiedzy, umiejętności oraz uprawnień.

    Skoro urzędasom pasowało i były potrzebne tylko papiery to po kiego
    grzyba zapraszałeś do siebie gościa z przyrządami? Przecież mógł od razu
    wypisać odpowiedni papier i miałby dokładnie taką samą rangę jak ten po
    dwóch godzinach spędzonych przez elektryka u ciebie. Miałbyś wtedy
    jeszcze większą satysfakcję, aby mi dopierdolić, bo pisałbyś wtedy, że
    elektryk nawet nie musiał przyjeżdżać, a instalacja jest tak samo
    bezpieczna, bo przecież robiłeś ją sam - fachowiec nad fachowcami i
    mistrz samochwała.

    Powinieneś zająć się budowlanką, bo do takiego fachowca jak ty to
    inwestorzy pchaliby się drzwiami i oknami. Nie to co ja, który
    potrzebuje aż dwie dniówki robocze, aby wykonać pomiary u klienta, przez
    to mnie przeganiają kijami.