eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
  • Data: 2021-07-04 19:59:45
    Temat: Re: Nowy ładPIS: dom do 70 m2 bez pozwoleniai kierownika budowy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > W Warszawie w "czajce" się pojawi
    > .U mnie trafi do lokalnej rzeki.
    > W Poznaniu nie chce mi się sprawdzać. Ala prawdopodobnie do Warty
    > trafi. Czyli z Warty pobrana do Warty trafi kwadrans później

    Ktos tu ostatnio pisał ze czesc jest pobierana ze zrodeł podziemnych.
    Nie wiem jaka czesc z warty a jaka czesc z ujec podziemnych.

    Czytam na stronie aquanetu ze:
    Woda, którą
    obecnie pijemy, pochodzi z ujęć podziemnych, jest krystalicznie czysta,
    a przede wszystkim bezpieczna dla zdrowia.

    Czyli wychodzi na to ze jednak nie z warty.

    Bo w sumie coś w tym jest ze gdybysmy pobierali wode z warty,
    "marnowali ja" wylewajac ja na trawniki etc a ona potem wracałaby do
    warty to rzeczywiście nie powinno to miec znaczenia.

    No ale aquanet pisze ze pobiera ze zrodeł podziemnych.

    Kto tu pisał o pobieraniu z warty?

    A przeciez hydrolodzy własnie m.in. o marnowaniu wody w kontekscie
    spływania do rzek mowia. Ze to jak szybko woda spływa do rzek (rowniez
    w zwiazku z tym ze nie jest zatrzymywana "w krajobrazie" który
    wybetonowalismy ile sie da) sprawia ze lokalnie jej brakuje.
    I dla Poznania czy Łodzi ma srednie znaczenie ze ta woda jest, spłyneła
    i znalazła sie w bałtyku.
    Bo tylko Zenek moze twierdzic ze jej odsolenie i przesłanie jest
    proste, tanie i bezproblemowe.

    > A no
    >
    > Trawę zasili, kreta napoi itp.

    :)
    wiesz o co pytam i unikasz odpowiedzi czy mam zaczac podejrzewac ze
    rozmawiam z kims z kim nie warto prowadzic dyskusji?

    > Moje zdanie jest takie że to nie jest woda zmarnowana.

    Wyobraź sobie ze ja szanuje rozmówce.
    W zwiazku z czym jak z kims rozmawiam to staram sie zrozumiec jego
    stanowisko. Nie musze sie z nim zgadzac ale staram sie je zrozumiec.
    Dlatego tez juz dawno zrozumiałem ze w temacie wody prezentujesz
    stanowisko - wody jest w chuj i nie trzeba jej oszczedzac. Ok.
    Ale jednak stanowisko swiata naukowego jest troche inne (zeby nie
    powiedziec ze diametralnie inne)
    Dlatego pytam, jak w kontekscie przeciwstawnych do twoich przekonan
    naukowców budujesz całe podejscie do tego tematu zeby wszystko spinało
    ci sie w jedna całosc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"