  • Data: 2011-08-18 19:12:26
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:j2j30i$qj$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale w nowym domku będzie na 100% WM - bez kominów których budowa jednak
    > kosztuje i przy których dach lubi sobie przeciekać. A że eksploatacja
    > WM będzie coś kosztować - takie życie, jazda samochodem też kosztuje,
    > ale jakoś rowerem do pracy nie wyobrażam sobie dojeżdżać.

    Otoz to, bez szemrania, pierdol itp. Po prostu bedziesz mial i tyle.
    Ja obrobke drugiego juz komina bede poprawial, bo okazalo sie, ze cieknie.
    Wszedzie dali silikon chyba Tytana i wychodzi shit. Trzeba pod obrobke dac
    tasme butylowa i bedzie git. Tak wiec pewne jest, ze im mniej dziur w dachu
    tym zdecydowanie lepiej a zwlaszcza jak kominy wychodza bezposrednio przez
    welne. Niestety jak chce sie miec kominek to trudno o lepsze rozwiazania.

    Pozdro.. TK