  • Data: 2011-01-18 19:02:39
    Temat: Re: wybor wkladu kominkowego
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik volv napisał:
    > tak , tylko moc cieplna pieca kaflowego jest znacznie mniejsza od mocy
    > kominka :(, jednym piecem kaflowym ogrzejesz max 30 m2 powierzchni
    > ocieplonego domu.

    Eee... Niech taki piec ma moc tylko 5 kW... To już wystarczy, żeby
    podtrzymać temperaturę w domu przez co najmniej kilka dni w solidne
    mrozy, na okresy przejściowe - jesień, wiosna - może być spokojnie
    głównym źródłem ogrzewania. No i w razie awarii instalacji co... jak
    znalazł :-), nawet prądu nie potrzebuje, przy świeczce też się posiedzi,
    a ciepło będzie :-DDD

    pozdrawiamż
    Robert G