  • Data: 2009-12-17 13:29:24
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    michaaa pisze:

    > moglbys podac wiecej informacji na temat EkoSiatki?

    EktoSiatki.

    > czy dlugo ja produkujesz, z jakim skutkiem?

    Od kilku lat - tylko dla znajomych, ale myślę, że należałoby pomóc też
    innym. Generalnie nadaje się dowolna metalowa siatka - trzeba ją tylko
    odpowiednio potraktować znanym mi sposobem.

    A skutek? 100% skuteczność! Ani u mnie ani u żadnego z moich znajomych
    nie stwierdzono najmniejszej obecności małych niewidzialnych niebieskich
    krokodyli.