  • Data: 2010-10-22 10:53:09
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:027ca809-ce63-4b84-9d80-f65ee8428bc6@26g2000yqv
    .googlegroups.com...

    >Nie wiem coscie mnie tak niektorzy obskoczyli odrazu - moze to nie ja
    >jestem chwalipieta, tylko wy zazdrosnicy ? ;-)

    Ależ nikt ci nei zazdrości. Chodzi tylko o to że chcesz się pochwalić niby
    jakiś megawynikiem a który tak naprawdę o tej porze roku występuje niemal
    samorzutnie w moim garażu.
    Nie mam tam podłogówek, rekuperatora, wogóle żadnego grzejnika nie mam.
    Garaz też jest dobrze ocieplony od zewnątrz ale także ściana oddzielająca od
    domu została docieplona 5cm styropianem. Jak widzisz o tej porze roku u mnie
    15stopni w garazu do twoich 17stopni w domu z rekuperacją i megapojemnymi
    podłogówkami zmusza każdego czytającego do pojawienia się uśmieszku na
    twarzy.
    O tej porze roku twój wynik nie jest żadną rewelacją i tyle.

    Marek