  • Data: 2010-10-22 11:47:12
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "Tomek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Słyszałeś może o takim wynalazku, jak ciepłe ubranie, skarpetki,
    > sweter, czy dalej biegasz w samych gaciach?

    dodajmy rękawiczki i czapka, do pracy na kompuiterzy czy w kuchni rękawiczki
    mitenki...

    super sprawa...

    tak ludzie żyle zanim nie wynaleźli ciepłych ogrzewanych domów. Ludzie
    ogrzewają domy aby nie musieć w domu łazić w swetrach grubych skarpetach i
    czapce tyl;ko w lekkich spodniach papciach i koszulce.