    From: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zamieszkanie w domu - ' nie odebranym'
    Date: Mon, 06 Apr 2009 21:26:46 +0200

    Usrobo pisze:

    > wg mnie właściciel

    Inwestor, ten na kogo figuruje pozwolenie na budowę

    > mieszkaniec moze być dzikim lokatorem

    I już sztuczki z dzikim lokatorem ;>>. Ciężkie do udowodnienia jest
    użytkowanie, nikt o 6 rano nie wyłamuje drzwi i nie robi domownikom
    zdjęcia w kądzieli. Kiedyś mieliśmy numer ze sklepem, całkowicie
    zatowarowany: świeży chlebuś, wędlinki, piękna ekspedientka za ladą i
    organ II instancji nie uznał tego za użytkowanie bo zakupów nikt nie
    zrobił i paragonu nie wziął :)) Ciekawe czy to wszystko w tym sklepie
    wytrzymało 2 miesiące?