  • Data: 2010-11-24 07:35:25
    Temat: Re: zatapianie siatki przy ujemnych temperaturach
    Od: szary <n...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam wrote:
    Kleje sa na bazie cementu,
    > wiec teoretycznie plastyfikator powinien sie sprawdzic. Ale jak jest z
    > wlasnosciami klejacymi/wytrzymaloscia kleju, czy taki plastyfikator nie
    > popsuje wlasnosciwosci zaprawy?
    > Adam

    2 grosze
    W muratorze był artykuł sponsorowany (Jakieś stow. Wytw. Wapna) o
    plastyfikatorach i właściwościach wapna, gdzie twierdzili że plastyfikator
    tylko "napowietrza" i w ten sposób uplastycznia, i więcej sobie można tym
    popsuć niż poprawić.
    I chyba jest w tym jakaś prawda, bo ojciec wylał sobie coś w rodzaju
    podjazdu (dodał plastyfikatora) i skruszył mu się beznadziejnie.
    No ale, nie mam dużych doświadczeń. Dlatego tylko daję znać.