  • Data: 2010-10-25 09:08:10
    Temat: Re: zawor termostatyczny na powrocie kominka - jaki ?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24-10-2010 o 22:23:19 Adam Szendzielorz <a...@g...com>
    napisał(a):

    > Napisz mi jeszcze jakiej mocy masz kominek i jaki wymiennik, bo mi sie
    > zdaje ze masz duzo slabszy wymiennik i dlatego musiales wymieniac rury
    > z 22, na 28,
    Powtórze 10KW i 15 płyt, ale to nie wina wymiennika tylko dość dużej
    pojemności wodnej wkładu której pompa nie była w stanie przepompować
    dość szybko. Wymiennik daje dośćduży opór bo ma podłączenia 3/4.
    a że instalacja do piwnicy miała też sporo kolanek to też swoje robiła.
    Zmian na 28 radykalnie zwiększyła szybkość opróżniania kominka z gorącej
    wody mimo że nadal przy wymienniku była zdłąwiona na 3/4.

    a takze dlatego masz cieply powrot z wymiennika do
    > kominka (za malo mocy odbiera).
    Nie wtórny obieg nie był gorący, szybkość odbierania była wystarczająca.

    --
    Pozdr
    JanuszK