    From: Qrczak <q...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zioła
    Date: Wed, 18 Jan 2012 21:36:35 +0100

    Dnia 2012-01-18 20:35, niebożę Tadeusz Smal wylazło do ludzi i marudzi:

    > :)
    > Nie wiem z jakiego jestes rejonu i jaki masz garaz
    > ale zasadniczo nie było tej zimy jeszcze wielkich mrozów
    > więc powinno być dobrze.

    Polska centralna. Garaż przy domu, nie grzany specjalnie, ale temp. w
    nim w okolicach 8-10 stopni chyba utrzymują.

    > Oliwki tez potrzebują zima chwili spoczynku tzn nie mogą stać w zbyt
    > cieplym pomieszczeniu .
    > Najlepiej jak zimują w temperaturze 10-15 stopniu

    Ubiegłą zimę właśnie miała w okolicach 15, no może 17 stopni w porywach.
    Ale może ona musi tak cała opadać z liści?

    > ale wytrzymują spadki nocami do temperatur tak do minus 3-4 stopni

    Myślę, że nawet lubi. Właśnie po wiosennych przymrozkach wystrzeliła jak
    szalona

    Qra