  • Data: 2017-03-28 08:08:18
    Temat: Re: zmiana systemu ogrzewania
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 marca 2017 07:35:23 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Straty w ziemię są dużo mniejsze od strat w ściany, strop czy dach z
    > prostego powodu, że pod budynkiem, ziemia utrzymuje w miarę stabilną
    > temperaturę +10'C.

    gdzies krazyla opinia ze temp pod budynkiem jest w miare rowna sredniej temperaturze
    okresu grzewczego. A poniewac podlogowka ma wieksze dT to i straty moga być spore.

    zrozum to
    https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&sourc
    e=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjJ7KuTw_jSAhUIf
    iwKHelaCssQFghTMAg&url=http%3A%2F%2Fyadda.icm.edu.pl
    %2Fyadda%2Felement%2Fbwmeta1.element.baztech-article
    -BTB2-0011-0109%2Fc%2FPogorzelski.pdf&usg=AFQjCNHeT8
    LiIORYq_oUQtVg_5zLEjVDqA

    b.