  • Data: 2010-01-25 12:59:06
    Temat: Re: zmywarka - czy ktos porownywal tabletki vs detergent?
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:40a9ded1-8c32-40ec-92b3-de7787e07e5c@p8g2000yqb
    .googlegroups.com...
    najtaniej wychodzą tabletki.
    > W5 w lidlu (30szt) kosztuje 7,99zl i takie kupuje.

    W5 all in 1 40 sztuk kosztuje coś koło 17 pln. Działją i myją calkiem
    dobrze. Też ostatnio stalem przy półce z detergentami w markecie i długo się
    zastanawiałem czy brać wszystko osobno. Stwierdziłem, że te W5 są dobre i
    szkoda sobie głowę zawracać i sypać, dolewać wszystko osobno. Tabletki są
    poręczniejsze i nawet dziciak sobie z nimi poradzi. Soli też dodaje mimo, że
    nie ma takiej potrzeby przy tych tabletkach. Wsypałem 3 miesiące temu i nic
    nie ubywa.

    Tomasz