  • Data: 2012-09-25 11:39:11
    Temat: Re: zmywarka - oszczednosci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > I w to właśnie nie mogę uwierzyć. Przy takim ciurkaniu spłukanie piany z
    > talerza to udręka.

    Lata (dosłownie) praktyki. Tak myli moi dziadkowie, tak myli moi rodzice to
    i ja się nauczyłem. Młody byłem to nie wiedziałem, ze się nie da :-)

    > "Zaufując" producentowi zmywarki żużycie prądu to 1,05 kWh na cykl eko.
    > Zasilanie tylko zimna wodą.

    > Moim zdaniem nic z tego nie wynika.

    ???
    Skoro zmywarka zużywa tyle samo wody co mysie ręczne, ale podgrzewa ją do
    wyższej temperatury to siłą rzeczy musi zużyć więcej energii na podgrzanie
    tej wody.

    > eee, teraz, że tak to ujmę, zalewasz ;-)

    To może dlatego masz tak dużo piany i problem z jej spłukaniem, że używasz
    za dużo płynu...

    > Jeżeli chodzi o same środki, może i tak, ale globalnie, to chyba jednak
    > taniej. A na pewno nie drożej.
    > Będziesz miał zmywarkę sam ocenisz.

    Co mam oceniać? Już pisałem zmywarkę będę miał ze względu na oszczędność
    _czasu_.

    Pozdrawiam
    Ergie