  • Data: 2012-09-25 11:28:20
    Temat: Re: zmywarka - oszczednosci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A co powiesz na takie rozwiązanie jak u mnie? Mam zmywarkę podłączoną do
    > ciepłej wody o stałej temperaturze 55stC.
    > Aby nie było niedomówień, w instrukcji jest napisane że wolno.
    > Wodę podgrzewam solarami lub gazem jak słońca brakuje dłużej.

    No to masz trochę taniej niż ci którzy maja podłączoną zimną wodę, ale i tak
    drożej niż w przypadku zmywania ręcznego bo po pierwsze zmywarka tę wodę i
    tak jeszcze podgrzewa, po drugie pracuje jeszcze pompa.

    > 1l płynu do mycia naczyń starcza mi na kilka miesięcy a kosztuje poniżej
    > 10 zł. Do tego dochodzą jakieś gąbeczki - zmieniam jedną sztukę na miesiąc
    > czyli jakiś 1zł. Tak więc jeśli chodzi o chemię to zmywanie ręczne również
    > wychodzi znacznie taniej.

    > Tracisz czas. Po licznebnym przyjęciu wrzucamy naczynia do zmywarki i
    > idziemy zabawiać gości. A u ciebie?

    Toż przecie napisałem:

    cyt:

    > Oczywiście w nowym domu zmywarka będzie ale nie dla iluzorycznych
    > oszczędności pieniędzy (bo takich brak) ale dla oszczędności czasu.

    Powtórzę jeszcze raz zmywarka oszczędza czas i oczywiście z tego względu w
    moim nowym domu będzie, polemizuję tylko z gdybaniem, że oszczędza pieniądze
    bo to w moim (i wielu innych) przypadku bzdura. Aby zmywarka komuś
    przyniosła oszczędności pieniędzy to ten ktoś musiałby bardzo nieracjonalnie
    zmywać wcześniej naczynia ręcznie.

    Pozdrawiam
    Ergie