  • Data: 2010-01-08 12:07:20
    Temat: Re: zużycie energii elektrycznej
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > natomiast - coś Ci ten komp za dużo bierze
    > mam Q9650, 7 dysków, monitor 24" i mam 190-200W
    > być może zasilacz?

    To chyba w 'idle'.

    Przy pelnym obciazeniu sam taki procesor wezmie 80-100wat
    Dyski nawet jesli wemziemy te oszczedniejsze to minimum 5 wat na dysk =
    35watt
    Monitor, 100 Watt pewnie ma nie ? Moj nie wiem ile ma ale HP w pracy 24" ma
    130Watt.
    Pozostaje jeszcze plyta z pamieciami oraz karta grafiki. Zakladam ze masz
    jakas rozsadniejsza
    a nie zintegrowana. Nawet jesli jest oszczedna to w idle zabiera conajmniej
    30-40 wat (pod obciazeniem powiedzmy 100watt, chyba ze naprawde twarda
    sztuka to wiecej). Reasumujac: podales moc bez obciazenia sprzetu jakims
    konkretniejszym zadaniem - tak ?

    Testowales ten licznik na czyms w celu hmm "wykalibrowania". Nie wiem - na
    zarowce ?
    Chetnie kupilbym tani licznik ktory pokazuje realne odczyty ale wiekszosc to
    chinszczyzna i nie wiadomo czy to cos warte (allegro).

    Pozdrawiam

    Kane