  • Data: 2010-01-08 13:08:54
    Temat: Re: zużycie energii elektrycznej
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak często Twój komputer pracuje ze 100% obciążeniem?

    Zalezy ktory. Jeden pracuje tak przynajmniej 50% czasu.
    Ale zrozumiales - podajac moc dla kompa nalezy podac czego ta moc dotyczy
    (np zastosowanie: net, biurowe, gry, rekompresja filmow, SETI, itp etc.)

    > przy obciązeniu mam około 230-240 W

    I tak bardzo oszczedna jednostka ;)

    > pomiar z UPSa
    > jak dla mnie dość wiarygodny - ale żarówki nie podłączałem

    No wlasnie - z UPSow pomiary maja ta wade ze trudno leciec z UPSem do kuchni
    :/ (szczegolnie z takimi czołgami jak u mnie).

    NIc, mzoe zaryzykuje z tym chinskim licznikiem mocy.

    Pozdrawiam

    Kane