  • Data: 2011-11-29 14:55:05
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [CD]
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tylko ze pompa ma szanse podzialac 30 lat, a w tym czasie takich
    piecow na ekogroszek kupisz ze trzy :) Bo nikt mi nie powie ze piec za
    6 tys pln wytrzyma wiecej niz 10 lat :-) Ciotka ma juz trzeci piec a
    nie mieszka nawet 15-tu lat w tym domu!

    :) 18 lat teściowie mają Kocioł juz chociaz widać, ze skorodowany
    a rodzice mają od 85 roku stary kocioł i daje radę :)

    ile wytrzyma moj nowy tego nie wiem
    ale kosztowal 5k 26kW

    ale to nie ma co dyskutowac, za wygodę po prostu trzeba trochę więcej
    zapłacić
    bo taniej grzać PC nie sądze, aby wyszło, niż opalając miałem (kocioł z
    podajnikiem, kotłownia czyściutka)
    przy obecnych temp raz na 5-6 dni zasypuję do pełna, czyszcze raz na tydzien
    popielnik
    nie ma tragedii a jest tanio, PC rozważałem bardzo mocno, ale to na stare
    lata :)

    pozdrawiam