  • Data: 2011-12-05 13:29:43
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 3]
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jbiei2$q0n$1@inews.gazeta.pl...

    > Ok 9zł/ dzień teraz .

    Temperatura dolnego źródła spada w miarę upływu dni w sezonie grzewczym.
    Ciekaw jestem czy ma jakieś cieki wodne aby temu zapobiec, więc ile będzie
    kosztować w nadchodzących miesiącach tym bardzie że mroźniejszych?

    > przyłącze gazowe + kocioł to przyjmijmy 10 000 zł.

    Przyłącze + kocioł + wkład+ instalacja gazowa wewnątrz. 7tys zł, tyle mnie
    to kosztowało, ale wiem że innych nieraz sporo więcej.

    >Ty gazu nie miałeś więc wybrałes PC

    No właśnie. Czy jak by Adam miał rurę pod domem to czy by z niej skorzystał
    czy nie?
    Zapewne odpowie że nie... No musi tak odpowiedzieć, dla słuszności idei.

    Marek