  • Data: 2011-12-05 13:38:51
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 3]
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > przyłącze gazowe + kocioł to przyjmijmy 10 000 zł.

    >Przyłącze + kocioł + wkład+ instalacja gazowa wewnątrz. 7tys zł, tyle mnie
    >to kosztowało, ale wiem że innych nieraz sporo więcej.
    Gdzieś tu w we wcześniejszym wątku ludzie i o 20tys piszą ale to chyba ci
    którzy kupuja super wypasione kotły sterowane SMS z Egiptu. Realnie myślę że
    poniżej 10tys jest do zrobienia. Kocioł gazowy przyzwoity podobno i za 1500
    zł można kupić Jackare chyba niedawno pisał.

    >No właśnie. Czy jak by Adam miał rurę pod domem to czy by z niej skorzystał
    >czy nie?
    >Zapewne odpowie że nie... No musi tak odpowiedzieć, dla słuszności idei.

    Myślę że jakby policzył że to mu się opłaca to by skorzystał. Kwestia
    przeliczenia. Ani ja ani Ty nie wiemy czy to opłacalne. Ale to gdybania, on
    gazu nie ma i miec podobno nie będzie a wegla nie chce. Druga sprawa kocił
    gazowy to koszt przyjmijmy 2tys zł i trwałość 10lat myśle. Adam pisał że
    jego PC to i 68 lat teoretycznie pociągnie ale ja w takie coś nie wierzę za
    bardzo. Myśl że po 10 latach kilka ładnych setek w naprawę/wymianę będzie
    tez musiał zainwestować.