  • Data: 2011-12-12 10:51:03
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co tu pisac - narazie srednia wychodzi lekko powyzej 9 pln / dzien,
    czyli w przyblizeniu ostatni miesiac kosztowal mnie ok 270 pln.
    Niezle, biorac pod uwage ze groszkowcy z forum z mojej bezposredniej
    okolicy zuzyli w tym czasie ok 450-500kg wegla czyli ok 400 pln :)
    pozdr.

    To jeszcze zalezy, kto za ile kupuje ten opal
    w moim przypadku temp. w calym domu od 21 do 23

    place 500zl/T za mial, poszlo mi 450kg ale ogrzewam 260m2 podlog (tyle
    wylewek bylo przy rozliczeniu, z tego garaz 40m na 17stopni).

    wychodzi znacznie taniej, nie podnosze dyskusji w kwesti komfortu obslugii,
    natomiast brudu nie ma za bardzo komin szeroki ciag bardzo dobry, zapachów
    dymu nie poczulem jeszcze w moim domu, kotlownia nigdy nie zakopcila sie.
    http://tnij.org/kotlownia-1

    ale obserwuje Twoje wyniki, na pewno jak podrosa dzieci i sie zestarzeje o
    ile nic sie nie zmieni to PC bedzie tez zalozona,

    odnoscie zuzycia przez Twoich znajomych musisz brac pod uwage, ze oni nie
    maja z pewnoscia
    tak dopilnowanych domów jesli chodzi o ocieplenie i rekuperacje tak jak Twoj
    dom.

    pozdrawiam
    AT