  • Data: 2012-01-02 16:01:44
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sty, 16:31, Robert G <r...@g...pl> wrote:

    > Airbus kosztuje jednak swoje. :-))).
    > Adam... masz jednak szpeje w kotłowni, których ja nie mam - ot choćby
    > bufor - za darmo nie był :-). Ja bufora nie potrzebuję. Inny osprzęt
    > podobny - pompki, mieszacze, rozdzielacze... to wszystko mamy i ja i Ty
    > :-), a kocioł kosztował coś ponad 7 tysi, a nie tyle co PC :-)...

    A widzisz - ja mam bufor tylko i wylacznie przez to ze mam kominek i
    bufor juz stal. Normalnie nie jest potrzebny ani bufor ani nawet zawor
    3-4g z mieszaczem i instalacja wychodzi znacznie taniej niz
    osprzetowanie kotla weglowego :) Dajesz pompke plus sterownik pokojowy
    (ktory zreszta jest juz w cenie mojej PC) i to wszystko :)
    pozdr.

    --
    Adam