  • Data: 2012-01-03 08:12:05
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    33g2000yqh.googlegroups.com...

    >Bo porownywac powinno sie porownywalne pod wzgledem komfortu
    >rozwiazania - czyli bardziej PC do gazu, czy pradu. Ale OK - porownac
    >mozna wszystko - nawet tego airbusa do roweru ;)

    I Ciebie ten komfor kosztuje jak sam wyliczyłeś 15tys. Moim zdaniem więcej
    bo nie realne jest reku+ went mech za 3-4 tys jak piszesz ale to juz było
    dyskutowane(i wychodziło ze reku + went mech to 3 tys. bo zaoszczędzony
    klinkier i kształtki wentylacyjne to 8 tys. by kosztował itp.)
    Wg mnie komfort PC w stosunku do braku komfortu przy groszku kosztuje
    ładnych kilkadziesiąt tysięcy.

    > A że przy weglu jest trochę zachodu to jest. Ale kosztuje taniej.

    Nigdy nie twierdzilem inaczej :-)

    Ja też nie jestem żadnym przeciwnikiem PC, na działce która mam nadzieję
    lada chwila kupić jest wysoki poziom wód gruntowych i ciężka ziemia więc
    warunki dla DZ wręcz idealne i być może na PC przy kolejnej budowie się
    skusze. Ale najpierw sobie policze co i jak.