  • Data: 2012-01-03 10:15:34
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Sty, 09:05, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Tak na to nie [patrz. Bufor masz bo masz taką instalację że jest potrzebny.
    > Ja tez mam kominek a bufora nie mam

    Ale jak sam pisales "przecietny kowalski" tego nie potrzebuje :) Co z
    tego ze ja mam bufor, kominek z plaszczem etc ? To wszystko jest
    kompletnie niepotrzebne w instalacji PC wiec czemu chcesz te rzeczy do
    niej wliczac na sile ? Porownujemy instalacje PC z weglowa, jak
    mniemam. Wiec nie doliczaj tu piecyka elektrycznego i kominka z
    buforem - uznaj ze to moja fanaberia zeby je miec (tak jak mam wiele
    innych rzeczy ktore Tobie sie moga wydawac niepotrzebne), do dzialania
    pompy one sa zupelnie zbedne. Z ciekawostek to Ci powiem ze dojda mi
    jeszcze dwie pompki i wymiennik - do instalacji odmrazania podjazdu :)
    Tez je wliczysz do kosztow PC ? A jak sobie zrobie chlodzenie pasywne
    i dojda kolejne dwie pompki z wymiennikiem i sterownik - tez
    doliczysz? ;) To bezsensu - licz uczciwie jezeli chcesz rzetelnie
    porownac koszt ogrzewania PC do ogrzewania weglem. Reszta to "moje"
    widzimisie :)

    > Normalnie to i PC u Ciebie był niepotrzebnym zakupem bo miałeś Kospela+
    > kominek itp.;)

    Kospela za cale 900 pln bedziesz mi wypominal ? ;-) Niech sobie wisi,
    chocby na wypadek ew. awarii PC ktora zawsze sie moze zdarzyc. A czy
    PC niepotrzebne? No ja to widze zupelnie inaczej ;)

    > W ten sposób to możemy sobie dyskutować i liczyć.;)

    Wiec licz rzetelnie, a nie wliczaj wszystkiego co ja mam w kotlowni do
    kosztow instalacji PC.
    pozdr.

    --
    Adam