  • Data: 2012-01-03 10:22:29
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 7]
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam" napisał w wiadomości grup
    16g2000vba.googlegroups.com...

    >Ale jak sam pisales "przecietny kowalski" tego nie potrzebuje :) Co z
    >tego ze ja mam bufor, kominek z plaszczem etc ? To wszystko jest

    No widzisz nareszcie piszesz o przeciętnym Kowalskim. Bo jak tobie wygodnie
    to podajesz Swoje niskie koszty a jak niewygodnie to wtedy Kowalskiego
    podkładamy
    Przeciętny kowalski nie zrobi DZ za półdarmo i went mech+ reku za 3tys
    Przeciętnego Kowalskiego za montaż Pc skasują na kilka tysięcy zapewne- ty
    zrobiłes to sam