eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    From: "Smerf" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Date: Thu, 31 Oct 2013 10:01:50 +0100

    Użytkownik "Ergie"
    > A ja przerabiałem kolejno grzejniki, podłogówka, grzejniki, piece kaflowe,
    > podłogówka i teraz mamy grzejniki. Co kto lubi. Pisałem wielokrotnie ja
    > lubię zmienną temperaturę w ciągu doby dlatego wybrałem grzejniki. Cała
    > reszta: minimalne oszczędności nocne i podczas nieobecności to tylko
    > dodatek.

    Problemem we wszelakich dyskusjach jest chwalenie swojego, bez względu na
    to, czy podjąo sie słuszną czy niesłuszna decyzję.
    Przykłądem jest chwalenia Adama swojej działki, jak również chwalenie
    Ergiego swoich kalafiorów.
    Tymczasem wszyscu tutaj wiedzą, że działka Adama - jest trochę przez niego
    zbyt mocno wyeksponowana (OT: chcociaz Twoja pc robi na mnie (i nie tylko
    pewnie) wrażenie, chociaż na dzialenie jej na pewno ma wpływ metan, które
    kłębi się w tunelach górniczych przebiegających pod jego działką ;)),
    kaloryferów Ergiego też większość by nie chciala u siebie.
    W zwiazku z kaloryferami - mam u siebie podłogówkę w łazienkach
    przedpokojach, kuchni itp. Kaloryfery w salonie w sypialniach, biurze itp. -
    ogrzewanie - piec na eko groszek. Uznaję, że zdecydowanym błędem było nie
    zrobienie podłogówki w całym domu - a wszelkie głosy upierania się nad
    kaloryferami są przejawem tego co zapisałem w pierwszym zdaniu.

    pzdr
    mar