  • 71. Data: 2011-10-27 05:45:10
    Temat: Re: SSO - prośba o ocenę jakości prac
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:j89dcu$b5e$1@usenet.news.interia.pl...

    > Nie rozumiem jednego: skoro ja, laik, wychwytuję takie błędy jak właśnie
    > to murowanie działówki do samej krokwi, to dlaczego doświadczona ekipa nie
    > jest świadoma takich błędów?

    Bo do budowlanki idzie najgorszy sort. Jak już ktoś nic nie umie to idzie
    kręcić zaprawę, a po miesiącu już jest murarzem.

    > A może to my inwestorzy jesteśmy przeczuleni?

    Nie jesteśmy. Jak się wprowadzasz i czujesz, że coś zimno to już jest za
    późno.

  • 72. Data: 2011-10-27 10:22:24
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Oto zdjęcia z etapu murowania ścian działowych i kominów na poddaszu.
    Wszelka krytyka mile widziana.

    http://img268.imageshack.us/img268/585/p1050531e.jpg
    http://img190.imageshack.us/img190/48/p1050532l.jpg
    http://img88.imageshack.us/img88/3387/p1050533i.jpg
    http://img215.imageshack.us/img215/9449/p1050534n.jp
    http://img59.imageshack.us/img59/1831/p1050535ml.jpg
    http://img844.imageshack.us/img844/6986/p1050538i.jp
    http://img46.imageshack.us/img46/5317/p1050540u.jpg
    http://img443.imageshack.us/img443/5462/p1050541w.jp
    http://img69.imageshack.us/img69/9357/p1050542l.jpg
    http://img535.imageshack.us/img535/2157/p1050543t.jp
    http://img252.imageshack.us/img252/9561/p1050544z.jp
    http://img254.imageshack.us/img254/8168/p1050545.jpg
    http://img204.imageshack.us/img204/8824/p1050547vz.j
    pg
    http://img827.imageshack.us/img827/7787/p1050548j.jp
    http://img18.imageshack.us/img18/2251/p1050549s.jpg
    http://img338.imageshack.us/img338/6169/p1050554e.jp

    Zwróćcie uwagę na ściany przylegające do słupów.

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 73. Data: 2011-10-27 12:09:28
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:j8bbd1$ceb$1@usenet.news.interia.pl...
    > Oto zdjęcia z etapu murowania ścian działowych i kominów na poddaszu.
    > Wszelka krytyka mile widziana.

    Pytanie do Shamana: jak poradziłeś sobie ze ścianką działową na poddaszu,
    która Ci się przewróciła? U mnie występuje podobny problem, ściana działowa
    idzie od ścianki kolankowej do drewnianego słupa i jest przytwierdzona tylko
    do stropu.