  • 11. Data: 2013-10-18 16:52:17
    Temat: Re: Siekiera - czy to ma sens?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Oct 2013 16:37:12 +0200, Dawid napisał(a):

    > Kiedyś, za czasów starych siekier i starych drwali, po złamaniu trzonka
    > drwal popełniał samobójstwo, bo co innego mu pozostało :-)

    Bzdura.
    --
    XL
    "Dopiero w 1949 r. Światowe Stowarzyszenie Lekarzy zastąpiło przysięgę

  • 12. Data: 2013-10-18 20:39:27
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 17-10-2013 12:25, Majka pisze:
    > Albo mam za duży power w rękach, albo siekiery do niczego.

    Albo dwie lewe ręce.
    Ja mam jeszcze po dziadku jedną taką, z długim trzonkiem, której lubię
    używać nawet do drobniejszych drewien, bo wystarczy wtedy ją podnieść i
    nawet nie trzeba się zamachiwać. Może taką sobie kup, o ile ktoś by
    zechciał Ci ją odsprzedać.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 13. Data: 2013-10-19 15:29:35
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-10-18 16:52, Ikselka pisze:

    > Bzdura.

    Wygrała Pani trzonek do siekiery, strzał w dziesiątkę.
    Brawo i drugie brawo za inteligencję.

  • 14. Data: 2013-10-20 17:28:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 19 Oct 2013 15:29:35 +0200, Dawid napisał(a):

    > Wygrała Pani trzonek do siekiery, strzał w dziesiątkę.
    > Brawo i drugie brawo za inteligencję.

    Wsadź Pan sobie ten trzonek w... inteligencję.

  • 15. Data: 2013-10-21 04:59:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Wsadź Pan sobie ten trzonek w... inteligencję.

    a nie kopnął cie drwał w poczucie humoru :)

  • 16. Data: 2013-10-21 05:01:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Zakonspirowany wrote:

> [...]
    > używać nawet do drobniejszych drewien, bo wystarczy wtedy ją podnieść
    > i nawet nie trzeba się zamachiwać. Może taką sobie kup, o ile ktoś by

    teraz już takich nie robią, czarownice wyginęły...

    drzewiej bywały też kije samobije i stoliczki nakryj się, już pomijam
    facetów co po wodzie chadzali i wino z niczego produkowali.

    ostatni taki polityką sie zajął z tego co wiem ;-)

  • 17. Data: 2013-10-21 15:01:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Oct 2013 04:59:17 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > a nie kopnął cie drwał w poczucie humoru :)

    Ale nie w inteligencję.

  • 18. Data: 2013-10-22 06:08:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

    > Ale nie w inteligencję.

    no co do tego to nikt nie może mieć wątpliwości...

    nie można kopnąć kogoś w coś czego on nie posiada...

  • 19. Data: 2013-10-22 10:52:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Oct 2013 06:08:51 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > no co do tego to nikt nie może mieć wątpliwości...
    >
    > nie można kopnąć kogoś w coś czego on nie posiada...

    Mylnie sobie tam dywagujesz - żeby kopnąć kogoś w inteligencję, to trzeba
    samemu ją mieć 3-)
    --
    XL
    Szumczyk forever!