    From: Piotr <p...@n...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: "Skladanie" kominka
    Date: Wed, 28 Jan 2009 12:27:43 +0100

    Witam
    Kupilem sobie wklad kominkowy w kratka.com wraz z wszystkimi niezbednymi
    rurami, kolankami itp. Wszystko do siebie pasuje jak nalezy. W zwiazku z
    tym mam pytanie - czy calego tego podlaczenia moge dokonac samemu czy
    lepiej zlecic to jakiemus fachowcowi? Wydaje sie ze jest to dziecinnie
    proste bo jak juz wspomnialem wszystko do siebie pasuje jak nalezy ale
    moze jest cos o czym nie wiem - np. jakies specjalne uszczelnienia na
    styku z rurami lub cos podobnego co trzeba dac przy skladaniu?
    Moze przy okazji jeszcze jedno pytanie - jaka powinna byc minimalna
    odleglosc tylnej czesci wkladu od sciany?

    Piotr