  • 151. Data: 2013-08-13 14:13:07
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-05 22:04, Piotrek wrote:

    > Ale jakie kłamstwa wyborcze?
    >
    > Tak jak napisałem wcześniej: w kampanii wyborczej wybraniec sejmowy może
    > opowiadać dowolne kukuły. A jak już sprawuje mandat (posła) to nie jest
    > związany jakimikolwiek instrukcjami wyborców. Gwarantuje mu to
    > *Konstytucja*. Kropka.
    >
    > To za co chcesz ich wsadzać? :-)
    >
    > Natomiast wybrańców samorządowych możesz sobie zatrudniać i zwalniać do
    > bólu. W końcu to Ty im płacisz. C'nie? :-)
    >
    > I tylko tyle, bo do odpowiedzialności karnej to dalej nie bardzo jest
    > jak ich pociągnąć.
    >
    > Piotrek

    To są problemy nierozwiązywalne!
    Dopóki wokół wszystkim chce zajmować się państwo dopóty będzie burdel i
    marnotrawstwo kasy. Tu nie Niemcy, którzy mają wrodzone poczucie
    porządku, na wszystko papier i posłusznie płacą na to podatki.
    My jesteśmy mentalnie na drugim końcu. U nas trzeba zrobić państwo
    minimum uprościć prawo, uwolnić gospodarkę i niech ludzie sami sobie
    radzą. Jednocześnie większość praw stanowionych centralnie znieść do
    samorządów, które mogłyby w końcu między sobą konkurować a centralnie to
    można wzmocnić policję i nakładać surowe/wysokie (sic!) kary na
    łamiących prawo, włącznie z przywróceniem kary chłosty.
    Taka oto cywilizacja mi się marzy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 152. Data: 2013-08-13 14:14:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-05 23:32, kiki wrote:

    > "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> wrote in message

    > Więc czas ją zmienić.
    > I cały w tym kłopot.
    > Każdy pobierający publiczne pieniądze powinien składać deklerację za
    > czym będzie, przeciw czemu i kiedy się wstrzyma.

    Ale kto komu broni zakładać pozwów cywilnych za kłamstwa wyborcze? ;-)

  • 153. Data: 2013-08-13 14:17:25
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-08 13:04, Piotr Wyderski wrote:

    > Bardzo chętnie, ale "wie pan, co my możemy, Unia nam tak kazała".
    > Jak wyj* Hanię, to może odzyskam szczątki wiary, że coś się da zrobić.
    > Do tego czasu pozostanę sceptykiem.

    Nic się nie zmieni "dopóki ludziom nie zajrzy w oczy głód"... jak to mówią.
    Mamy niby demokrację a w zasadzie socjaldemokrację z wypaczeniami.
    Po nas choćby potop.

  • 154. Data: 2013-08-13 14:19:37
    Od: m...@g...com

    On Tuesday, August 13, 2013 2:13:07 PM UTC+2, quent wrote:

> [...]
    > można wzmocnić policję i nakładać surowe/wysokie (sic!) kary na
    > łamiących prawo, włącznie z przywróceniem kary chłosty.

    Innymi słowy państwo minimum policyjne :P

    mucher

  • 155. Data: 2013-08-13 14:24:15
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-05 17:42, Marek Dyjor wrote:
    > a co robiłes jak gmina konsultowała zasady zbiórki śmieci?

    Te ustawki w radach gmin nazywasz konsultacjami?
    Tam się podejmuje decyzje na zasadzie - zagłosujecie jak nasz klub to
    się dogadamy w innym temacie.
    Tam się myśli jedynie jak się poustawiać aby załatwić sobie posadę na
    następną kadencję!

  • 156. Data: 2013-08-13 14:26:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-13 14:19, m...@g...com wrote:
    > Innymi słowy państwo minimum policyjne :P

    Trzebaby zdefiniować. Jeśli "policyjne" oznacza, że złodziej mojego
    radia dostanie na komendzie ostry wpierdol to ja jestem za!
    Jeśli za wysypywanie śmieci w lesie złapany dostanie mandat 20tys. zl to
    ja jestem za!
    *Wysokie kary za bezczelne łamanie prostego prawa*

  • 157. Data: 2013-08-13 14:44:17
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Ale kto komu broni zakładać pozwów cywilnych za kłamstwa wyborcze? ;-)

    Nie da się. Próbowałem Kwaśniewskiemu za to że twierdził że ma mgr. Nie
    pamiętam już całej argumentacji prawniczej ale wniosek był taki że to co
    polityk gada nie jest traktowane w kategoriach deklaracji ale reklamy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 158. Data: 2013-08-13 14:47:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > To stanowisko sądu?

    Ówczesnego Rzecznika Praw Obywatelskich a jednocześnie profesora prawa.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 159. Data: 2013-08-13 14:47:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-13 14:44, Ergie wrote:
> [...]
    > pamiętam już całej argumentacji prawniczej ale wniosek był taki że to co
    > polityk gada nie jest traktowane w kategoriach deklaracji ale reklamy.

    To stanowisko sądu?

  • 160. Data: 2013-08-13 14:52:56
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2013-08-13 14:47, Ergie wrote:
    > Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

    > Ówczesnego Rzecznika Praw Obywatelskich a jednocześnie profesora prawa.

    No więc trzeba iść do sądu aby się przekonać ale też ważna jest
    konkretna sprawa a każda jest inna.