  • 11. Data: 2016-04-01 14:25:23
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 13:52:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Kurcze, gdyby nie Panteon to pewnie bym uwierzyl :-)

    Co jak? Nie rozumiem, gdzie tu Panteon? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2016-04-01 14:26:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 14:21:14 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Zdjecia masz tu (te pierwsze to jeszcze bez balustrad, bez przyklejonych
    > cokolikow, bez olejowania).

    A no i nie dalem linka:

    http://szyna.civ.pl/schody/

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2016-04-01 15:08:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzilem ze tylko ja mam syf na polkach. Wrociles mi wiare w ludzi.

  • 14. Data: 2016-04-01 15:15:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-01 o 14:25, Adam Sz. pisze:

    > Co jak? Nie rozumiem, gdzie tu Panteon? ;)

    Stoi od dwoch tysiecy lat bez softu. :-)

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2016-04-01 15:28:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 15:08:13 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Sadzilem ze tylko ja mam syf na polkach. Wrociles mi wiare w ludzi.

    Gdzie ty Ty syf widzisz? :)
    Wszystko na swoim miejscu ;)
    Pozatym to sa fotki z paru godzin po zrobieniu szafy i wrzuceniu wszystkiego
    do srodka. Po paru latach dorobilem sie wysuwanych szuflad i ladniejszych
    pojemnikow na przechowywanie roznych rzeczy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2016-04-01 15:30:17
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 15:15:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Stoi od dwoch tysiecy lat bez softu. :-)

    A o to Ci chodzilo ;) No spoko, ale my tu o stolarstwie z tolerancjami w
    granicy maksymalnie 0,5mm, Panteon nie ma tu nic do rzeczy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2016-04-01 15:38:18
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 01.04.2016 o 15:15, Maniek4 pisze:

    > Stoi od dwoch tysiecy lat bez softu. :-)

    Bo to jest zadanie z geometrii dające się rozwiązać przy użyciu jedynie
    linijki i cyrkla ;)
    Ale niektórym brakuje mocy między uszami ;)

  • 18. Data: 2016-04-01 15:59:04
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 15:38:07 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Bo to jest zadanie z geometrii dające się rozwiązać przy użyciu jedynie
    > linijki i cyrkla ;)
    > Ale niektórym brakuje mocy między uszami ;)

    To, ze sie da, nie oznacza, ze to lepsze rozwiazanie.
    To nie test z matematyki kto potrafi, tylko kto to zrobi szybciej.
    Zalozysz sie, ze ja taka szafe w PRO100 zaprojektuje 3 x szybciej niz Ty
    na kartce olowkiem? Wtedy okaze sie, kto ma wiecej mocy miedzy uszami ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2016-04-01 16:16:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-01 o 15:59, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > Zalozysz sie, ze ja taka szafe w PRO100 zaprojektuje 3 x szybciej niz Ty
    > na kartce olowkiem? Wtedy okaze sie, kto ma wiecej mocy miedzy uszami ;)

    Ej no ja sie odnioslem tylko do "nie ma szans policzyc dobrze schodow
    bez softu". :-)
    Nie mam pojecia po co tam w ogole soft, ale OK. :-)

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2016-04-01 16:24:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-01 o 15:30, Adam Sz. pisze:

    > A o to Ci chodzilo ;) No spoko, ale my tu o stolarstwie z tolerancjami w
    > granicy maksymalnie 0,5mm, Panteon nie ma tu nic do rzeczy :-)

    Pal licho Panteon jak sie tak upierasz. Wazne, ze sa tam tez schody. Bez
    softu? :-)

    Pozdro.. TK