  • 21. Data: 2016-04-01 16:50:18
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 13:18:36 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Takie proste szafy to faktycznie pikus i moze nie warto angazowac do tego
    > softu. Ale juz cosik bardziej skomplikowanego to zdecydowanie lepiej
    > programem. Np. nie wyobrazam sobie policzyc dobrze schodow bez softu.
    > No nie ma szans, najmniejszych. A w PRO100 to "pikus":
    >
    > http://szyna.civ.pl/zam_schody/zam_dolny_bieg.jpg
    > http://szyna.civ.pl/zam_schody/zam_gorny_bieg.jpg

    Że niby takie schody ręcznie rozrysować to trudność jakaś? Bez jaj.

  • 22. Data: 2016-04-01 17:20:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ciekawe jakiego programu uzywali do obliczenia tych schodow
    http://www.topwakacje.pl/imagemanager/images/ayt_mar
    dan_palace/lobby_schody.jpg
    Wychodzi ze tych schodow nie ma bo komputery sa jeszcze za cienkie.

  • 23. Data: 2016-04-01 17:34:05
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 01.04.2016 o 15:59, Adam Sz. pisze:

    > To, ze sie da, nie oznacza, ze to lepsze rozwiazanie.
    > To nie test z matematyki kto potrafi, tylko kto to zrobi szybciej.
    > Zalozysz sie, ze ja taka szafe w PRO100 zaprojektuje 3 x szybciej niz Ty
    > na kartce olowkiem? Wtedy okaze sie, kto ma wiecej mocy miedzy uszami ;)

    Komputer ma więcej niż TY?

  • 24. Data: 2016-04-01 17:35:28
    Od: MK <m...@b...cn>

> [...]
    > Zalozysz sie, ze ja taka szafe w PRO100 zaprojektuje 3 x szybciej niz Ty
    > na kartce olowkiem? Wtedy okaze sie, kto ma wiecej mocy miedzy uszami ;)

    Dopiszę jeszcze - podkładasz się sam.

  • 25. Data: 2016-04-01 18:44:49
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 14:26:58 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > A no i nie dalem linka:
    >
    > http://szyna.civ.pl/schody/
    wow
    ja tez coś 'rzeźbie' w drewnie ale schody to już coś

  • 26. Data: 2016-04-01 20:34:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    Witam,

    > Że niby takie schody ręcznie rozrysować to trudność jakaś? Bez jaj.

    Tak :) Sprobuj to zobaczysz czemu, tu nie chodzi o to zeby sobie zmierzyc
    dlugosc biegu i podzielic przez 8 i gotowe :DD

    Szafa to jest jakas 10 x prostsza sprawa od tych schodow :-)

    Przy czym oczywiscie chodzi tu o to zeby nie trzeba bylo przy montazu
    rzezbic, kuc schodow, czy przerabiac stopni / podstopnic, a takze o to,
    zeby szpary miedzy docelowymi schodami, a istniejacymi schodami byly jak
    najmniejsze. Takze najpierw trzeba dokladnie zmierzyc i przerzucic wymiary
    istniejacych schodow do kompa, a potem do tego doprojektowac schody.

    Na kartce z dokladnoscia co do mm? ZAPOMNIJ :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 27. Data: 2016-04-01 20:37:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 17:35:19 UTC+2 użytkownik MK napisał:

    > Dopiszę jeszcze - podkładasz się sam.

    Lepiej sie juz nie wypowiadaj - prosta szafe nawet skopales, schodow bys sie
    w zyciu nie doliczyl :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 28. Data: 2016-04-01 20:55:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 20:34:44 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > istniejacych schodow do kompa, a potem do tego doprojektowac schody.
    >
    > Na kartce z dokladnoscia co do mm? ZAPOMNIJ :-))
    Szczerze mówiąc nie widze problemu. Sporo już w drewnie zrobiłem atakie schody jak
    Twoje to banał
    Praktycznie same stopnie. Kartka ołówek, dobrze pomierzone betonowe stopnie i
    spokojnie te kilkanaście stopni zwymiarować można.
    Trudniej było jak regał do garażu projektowałem a musiałem tak zrobić aby Galaxy
    którego wówczas miałem maskę 7 cm pod półkę wjechał bo garaż mam krótki.
    Ale dało się zrobić.
    W środku regału puste miejsce na przód Galaxego. A najśmieszniejsi że w tym garażu
    galaxy może 2 razy stał;)
    W przyszłym tygodniu płytka tym pro100 ma dojść ale znając życie i mnie to jutro to
    juz na kartce rozrysuję bo teściowa zleciła zrobienie szafy i nie mogę terminu
    zawalić;)

  • 29. Data: 2016-04-01 21:08:56
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 20:55:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    > Praktycznie same stopnie. Kartka ołówek, dobrze pomierzone betonowe stopnie i
    spokojnie te kilkanaście stopni zwymiarować można.

    He he. Sprobuj to przekonasz sie, ze to nie takie proste :-)
    Przy czym musisz zalozyc, ze kazdy stopien ma byc co do mm identyczny
    (bo montowany w przygotowanych przez stolarza lamelach). Powtarzam jeszcze raz
    - nie chodzi o to zeby zmierzyc wysokosc i dlugosc biegu, podzielic przez
    ilosc stopni i gotowe. Nie - to jest 48324832932 x trudniejsze :-)
    No chyba, ze lubisz kuc beton + nadlewac wczesniej niektore stopnie, bo
    wiecej jak 1cm piany pod stopniem to juz dla mnie fuszerka, a pozatym
    kolki do schodow juz by nie trzymaly dobrze stopnia :-)

    > Trudniej było jak regał do garażu projektowałem a musiałem tak zrobić aby Galaxy
    którego wówczas miałem maskę 7 cm pod półkę wjechał bo garaż mam krótki.

    7cm? Tu mowimy o max 1mm. To jest 70 x latwiej :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 30. Data: 2016-04-01 21:25:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-01 13:18, Adam Sz. wrote:
    > No niezbyt skomplikowana. Ale polka na dole po prawej przykrotka jakas wyszla,
    > bo masz szpare po lewej ze az kolki widac - czyzby jednak blad w obliczeniach?;)
    > W PRO100 bys to odrazu wylapal :)

    Nie, to jest nieprzykręcony dół, w połowie montażu, trzyma się tylko na
    kołkach od półek. Po zmontowaniu trzyma wymiary co do mm. Wyszła od
    pierwszego razu. Kupiłem to:

    http://www.adriatech.pl/999-thickbox_default/przyrza
    d-do-polaczen-kolkowych.jpg

    I jak na razie sprawdza się perfekcyjnie, tyle że zabawy z kołkami na
    cały dzień.

    > Takie proste szafy to faktycznie pikus i moze nie warto angazowac do tego
    > softu.

    Idę o zakład że szafa z drzwiami suwanym autora wątku bedzie coś w tym
    guście komplikacji miała.

    > programem. Np. nie wyobrazam sobie policzyc dobrze schodow bez softu.

    Schody nie mają jednak drzwi suwanych, przynajmniej zazwyczaj.