  • 1. Data: 2013-04-05 08:46:01
    Temat: Taras z BRUK BET - Romantica kilka pytań
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Czy ktoś ma z tym doświadczenie z tymi płytami. Chciałbym to położyć na
    swoim tarasie.

    Mam już wylany taras przy domy - płyta na fundamencie. Dwa schodki w
    koło. Płyta nie jest równa więc pewnie wcześniej musiałbym zrobić
    spadek. Chcę tą imitację kamienia położyć na zaprawie cementowej.

    Jak to wygląda po latach, czy nie ma problemów z użytkowaniem?

    Może są jakieś inne tańsze i dobre alternatywy?
    Może są inni tańsi producenci podobnych płyt?

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 2. Data: 2013-04-15 21:14:51
    Temat: Re: Taras z BRUK BET - Romantica kilka pytań
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 5 Kwi, 08:46, Ariusz <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Może są jakieś inne tańsze i dobre alternatywy?
    > Może są inni tańsi producenci podobnych płyt?

    Mozna klasc luzem.