  • 31. Data: 2009-06-23 17:27:43
    Temat: Re: Trawnik mi się zaperzył :(
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h1qv4s$6h1$1@news.dialog.net.pl DJ
    <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nagłówka Contet-type nie masz (zresztą zajrzyj w w swoje
    > posty).

    Hejka. Zaglądam i nie widzę żadnego nagłówka. Jak do tej pory mi ta
    niewiedza nie dokuczała.

    > Naturalnie. Jednakże nie zwalnia to z powinności określenia go w
    > nagłówkach. W takiej postaci:

    Chętnie bym go określił ale nie wiem jak.

    > Wprawdzie na OE się nie znam, ale spójrz na to:
    > http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    Spojrzałem i sprawdziłem u siebie w narzędziach. Wszystko się zgadza ale
    dalej nie wiem jak ustawić ten nagłówek. Nawet nie mogę go znaleźć.
    Pozdrawiam bezradnie Ja...cki

  • 32. Data: 2009-06-23 19:18:32
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-23 19:27:43 +0200, "Dirko" <i...@g...com> said:

    > Hejka. Zaglądam i nie widzę żadnego nagłówka.

    Bo normalnie nie ukazuje się użytkownikowi, przynajmniej jego
    większość. Jawnie jest From, Subject, Newsgroups, i Date - to co
    widzisz powyżej posta.
    Alt-F3, albo Ctrl-F3 (nie pamiętam który z nich) pokazuje źródło
    wiadomości, wraz z pełnymi wszystkimi nagłówkami.

    kawałek FAQ w tej tematyce
    http://konfiguracja.c0.pl/FAQ.html

    > Jak do tej pory mi ta
    > niewiedza nie dokuczała.

    Człowiek się ciągle uczy nowych rzeczy... :)

    Co więcej - brak również
    MIME-Version
    a to już wskazuje na to że OE, jakby to nazwać, olewa to zagadnienie.

    > Chętnie bym go określił ale nie wiem jak.

    Nie mam przed sobą OE, żebym mógł od ręki doradzić... Właśnie tak
    patrzę po googlach, i ten link który wcześniej podałem to najbardziej
    kompletny opis... chyba.

    > Spojrzałem i sprawdziłem u siebie w narzędziach. Wszystko się zgadza ale

    zwłaszcza istotny ostatni obrazek pod tym linkiem...

    > dalej nie wiem jak ustawić ten nagłówek.

    OE powinien z tych ustawień sam go wygenerować... A tego nie robi,
    licho wie czemu. Patrzę na posty wysyłane z OE 6 przez inne osoby, i
    też jest identyczna przypadłość :( Czyli nie jesteś w tej sytuacji sam.
    Jeśli to bug outlook expressa, to chyba trzeba z tym żyć.

    --
    DJ

  • 33. Data: 2009-06-23 20:01:00
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Dirko wrote:
    > Spojrza^(3)em i sprawdzi^(3)em u siebie w narze^dziach. Wszystko sie^ zgadza
    ale
    > dalej nie wiem jak ustawi? ten nag^(3)ówek. Nawet nie moge^ go znale1/4?.

    szukaj 'quotefix'
    to znany blad outlook expressa.

    --
    bartek

  • 34. Data: 2009-06-23 20:03:24
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    Dirko wrote:
    > Hejka. Poczyta?em "?odyga nazywana 1/4 d 1/4 b?em..." Zreszt? odsy?anie w tej
    > kwestii do wikipedii kogo?, kto dwukrotnie zdawa? ??karstwo zakrawa na
    > szyderstwo.

    nie wiem, co to jest "łąkarstwo", ale skoro 2x zdawales, to moze się nie
    douczyłeś.
    poczytaj też
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Źdźbło

    jeśli będzie mało, to schyl się w końcu i obejrzyj dokładnie, co z ziemi
    wyrasta. dobrze prowadzona trawa będzie miała praktycznie sam liść, ale
    łodygi też powinieneś odnaleźć bez trudu.

    --
    pomagający życzliwie bartek

  • 35. Data: 2009-06-23 20:15:58
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-23 22:01:00 +0200, bokomaru <b...@z...com> said:

    > szukaj 'quotefix'
    > to znany blad outlook expressa.

    Jesteś pewien że qoutefix załatwi brak mime i content-type ???

    DJ

  • 36. Data: 2009-06-24 07:53:50
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    DJ wrote:
    > Jesteś pewien że qoutefix załatwi brak mime i content-type ???

    już jakby załatwił.
    dziękuję!

    --
    bartek

  • 37. Data: 2009-06-24 08:47:12
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-24 09:53:50 +0200, bokomaru <b...@z...com> said:

    > już jakby załatwił.

    Ale komu załatwił? Dirko od tamtej pory nie pisał, więc w nagłówek nie
    zajrzymy.
    Mi quotefix na grzyba, bo nie ten newsreader, i nawet nie ten system.
    Tak więc co poeta miał na myśli? ;)))

    > dziękuję!

    ależ proszę bardzo ;)))

    --
    DJ

  • 38. Data: 2009-06-24 09:09:52
    Od: bokomaru <b...@z...com>

    DJ wrote:
    > Ale komu załatwił? Dirko od tamtej pory nie pisał, więc w nagłówek nie
    > zajrzymy.

    aaa, pomylilem was ;)
    zasadniczo powinno pomoc, bo to jest blad OE.
    tzn. w ustawieniach masz zadeklarowane, nowe posty sa OK, ale przy
    cytowaniu deklaracja znika.

    --
    bartek

  • 39. Data: 2009-06-24 09:17:04
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-06-24 11:09:52 +0200, bokomaru <b...@z...com> said:

    > aaa, pomylilem was ;)
    > zasadniczo powinno pomoc, bo to jest blad OE.

    Żeby tylko w OE był jeden błąd ;) jest ich jak drzew w lesie...

    > tzn. w ustawieniach masz zadeklarowane, nowe posty sa OK,

    No nie są OK, przejrzyj sobie posty (początki wątków, nie Re) osób
    które korzystają z OE6. Mime brak, content-type brak.

    > ale przy cytowaniu deklaracja znika.

    Z tego co ja widzę, nie ma jej nawet przy pierwszym poście.

    --
    DJ

  • 40. Data: 2009-06-25 07:32:34
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Niewe pisze:

    > Sęk w tym, że od pewnego czasu nie bardzo mam co kosić. Trawa jakby
    > przestała rosnąć, ewentualnie rośnie baaaaardzo powoli.

    To trzeba nawieźć. Ostatnie opady skutecznie dowiodły mi że moje obawy
    przed przenawożeniem trawnika były bezzasadne. Po jednym nawiezieniu
    trawa rośnie gęsto i bujnie, jest soczystozielona... po czym po trzech
    koszeniach domaga się więcej papu, inaczej nie chce dalej rosnąć i robi
    się żółtozielona. Jak podsypię nawozem, znowu gęsto rośnie i jest piękna.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio