  • 21. Data: 2011-10-02 18:40:05
    Temat: Re: Uk?adanie we?ny na skosach
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 19:20, kiki pisze:

    > Wymurowali mi ściany działowe, na nich wieńce i na tym opiera się część
    > więźby, a ocieplenie jest niżej.

    U mnie powierzchnia była na tyle mała, że dach nie potrzebował
    dodatkowych punktów wsparcia więc najpierw powstało pudełko a później
    reszta.

    --
    M.

  • 22. Data: 2011-10-02 18:44:40
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Skimir" <p...@M...onet.pl> wrote in message

    > U mnie powierzchnia była na tyle mała, że dach nie potrzebował dodatkowych
    > punktów wsparcia więc najpierw powstało pudełko a później reszta.

    Ja mam 550m2 dachu

  • 23. Data: 2011-10-02 19:46:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > A w ogóle to wieśniaki wylały gnojówke na pola i nie da się otworzyć
    > okien. Samochód w garażu syfi gównem. Kilka dni temu palili wielkie stosy
    > pozostałości z pól, że była zasłona dymna przez dwa dni.
    > Utopiłem tylko pieniądze, których się już nie odzyska. Nie chce tu dłużej
    > mieszkać :-) Droga jest tak zakorkowana, że musze trasę 14km pokonywać w 2
    > godziny.

    Kiki, a Ty nie powinies przypadkiem na ksiezycu mieszkac?
    Jakies wiesniaki, gnojowka i zadymienie. W miescie mieszkales tez bylo zle.
    Korki to niby tylko Ty masz? Pomieszkaj w Warszawie to zobaczysz co to sa
    poranne korki. No chyba, ze zamieszkasz w metrze. :-)
    Dzialke kupiles zeby powodzi nie bylo, a nie przewidziales wiesniakow? :-))
    Te jak piszesz wiesniaki mieszkaja tam dluzej jak Ty, wiec nie rozumiem skad
    ten cynizm.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2011-10-02 19:56:53
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message

> [...]
    > Dzialke kupiles zeby powodzi nie bylo, a nie przewidziales wiesniakow?
    > :-)) Te jak piszesz wiesniaki mieszkaja tam dluzej jak Ty, wiec nie

    Dzieci skończą edukację i niech szybko wyjadą :-)
    Nie cynizm a śmierdzi. Wylewają gnojówkę, a nie wolno im tego robić.
    Generalnie źle zrobiłem, że w ogóle budowałem dom. Trzeba było kupić gotowy
    w mieście i go wyremontować, rozebrać do gołych ścian.
    Teraz to wszystko jest już niewiele warte. Ziemia stoi, ceny spadają,
    okoliczne domy z transparentami "sprzedam".

  • 25. Data: 2011-10-02 20:13:38
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Dzieci skończą edukację i niech szybko wyjadą :-)

    Na ksiezyc, a moze do NY walczyc z korkami? :-)

    > Nie cynizm a śmierdzi. Wylewają gnojówkę, a nie wolno im tego robić.

    Pewny jestes, ze to gnojowka a nie nawoz na zime?

> [...]
    > Teraz to wszystko jest już niewiele warte. Ziemia stoi, ceny spadają,
    > okoliczne domy z transparentami "sprzedam".

    Daj spokoj. Kupisz jeszcze ze dwa kontenery z Chin i sie odkujesz.:-)

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2011-10-03 07:39:35
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-10-02 20:44, kiki pisze:

    > Ja mam 550m2 dachu

    Duży dom, dużo błędów :-)

    Ja połowę z tego...

    --
    M.

  • 27. Data: 2011-10-03 18:48:56
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kiki" napisał w wiadomości grup

> [...]

    Teraz to wszystko jest już niewiele warte. Ziemia stoi, ceny spadają,
    okoliczne domy z transparentami "sprzedam".

    ==================
    Kiedyś wspominałeś ze mieszkasz w okolicach trojmiasta -jezeli to nie
    tajemnica, zdradź gdzie dokładniej masz takie wesołosci? Ja też mieszkam
    niedalego Gdyni i u mnie cisza i spokoj...
    Pozdr.
    --
    michalski

  • 28. Data: 2011-10-04 20:18:25
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

> [...]
    > Teraz to wszystko jest już niewiele warte. Ziemia stoi, ceny spadają,
    > okoliczne domy z transparentami "sprzedam".

    Oj kiki, to ja życzę Ci, aby udało Ci się sprzedać obecny dom
    za przyzwoite pieniądze a żebyś nowy wybudował zgodnie z wygłaszanymi
    przez siebie teoriami oraz mądrością wyniesioną z grupy.

    Aha... nie omieszkaj tylko załączać zdjęć z budowy ... będziemy wytykać
    ewentualne błędy ;)))

    A poważniej, to nie wymiekaj :D ... ja pół roku temu (po wrednej
    długiej zimie) też chciałem uciekać z powrotem do miasta... ale cudowna
    wiosna (maj/czerwiec... żonka opalająca się top-less w ogródku) ...
    ... i ten piękny ciepły wrzesień jednak przekonał mnie do wiejskiego
    trybu życia - poza tym zawsze zdrowiej / więcej ruchu... przy domu
    zawsze coś trzeba zrobić... (np szczyty rozebrać) a w mieszkaniu to
    chyba tylko się starzeć :P ;))).

    Jednym słowem nie łam się ;) - źle to byś zrobił jakbyś zainwestował
    kasę w giełdę w lipcu 2007 :P ... a działka + dom, to może nie najlepsza
    inwestycja (uważam, że nieruchomości będą tanieć, póki kryzys się nie
    skończy, a na szybki koniec to się nie zapowiada) ale zawsze to pewny
    grunt pod nogami :)

    Pozdrawiam ciepłej jesieni wszystkim życząc,
    Aleksander.

  • 29. Data: 2011-10-04 20:35:33
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > A poważniej, to nie wymiekaj :D ... ja pół roku temu (po wrednej
    > długiej zimie) też chciałem uciekać z powrotem do miasta... ale cudowna
    > wiosna (maj/czerwiec... żonka opalająca się top-less w ogródku) ...

    Dawaj foty. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 30. Data: 2011-10-04 20:44:46
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Dawaj foty. :-DD

    Dam przy okazji kolejnej naprawy skosów.
    Foty pomagają :-)